ورود کاربران به سایت و خرید از سایت به معنای آگاهی کامل و پذیرش کامل قوانین و مقررات وب سایت ایلکان شاپ می باشد.مشتریان با خرید از سایت اعلان می دارند که قوانین فروشگاه را پذیرفته وکامل مطالعه کرده و از آن اطلاع دارند.
چگونه می توانم به ایلکان شاپ اعتماد کنم؟آیا ایلکان شاپ نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد دارد؟
بله،ایلکان شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیک یا اینماد می باشد و شما دوستان گرامی می توانید با خیال راحت از وب سایت فروشگاه ما خرید انجام دهید.اینماد فروشگاه در پایین صفحه موجود می باشد.
مراحل خرید محصولات مبلمان و صنایع چوبی چگونه است؟
محصولات مبلمان که سفارشی هستند و تا زمان تولید شدن محصول 10 الی 20 روزکاری طول می کشد.رنگ وجنس پارچه،تعداد و ترکیب نشیمن به دلخواه مشتری قابل تغییر می باشد. و تمام متریال مصرفی از لحاظ کیفیت های بالا و… قابل سفارش و تولید می باشد.پس از تولید شدن از طریق ماشین مخصوص حمل مبل تا منزل مشتری (ا الی 4 روز کاری)به سراسر ایران قابل ارسال می باشد.کرایه ارسال مبلمان بر عهده خریدار می باشد و بسته به مسافت ،حجم سفارش مشتری و… متفاوت هست و تمام این موارد را می توانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و سوال بکنید.
تفاوت خرید محصولات مبلمان و محصولات آماده مثل لوازم خانگی در چیست ؟
محصولات آماده غیر از مبلمان که مثل حوله جات،لوازم برقی و… که آماده و قابل بسته بندی و ارسال پس از ثبت سفارش می باشند و 1 الی 2 روز کاری پس از پرداخت برای شما ارسال می گردد. اما محصولات مبلمان که باید به دلخواه مشتری تولید گردد طبیعتا رنگ و جنس پارچه و تعداد نشیمن و… باید تغییر یافته و تولید شوند که 10 الی 20 روز کاری به طول می انجامد.
مراحل خرید یک کالا چگونه است؟
پس از اینکه شما مشتری گرامی محصول مورد نظرتان را انتخاب و در سبد خریدتان محصول را اضافه کردید با تکمیل سبد خرید و اطلاعاتی که در آن قسمت باید پرکنید از جمله آدرس گیرنده،نام ونام خانوادگی و… وپس از پرداخت از طریق درگاه های امن،محصول مورد نظر شما در صف بررسی قرار میگرد و پس از آن در اولین فرصت ارسال میگردد.
چگونه سفارشم را ثبت کنم؟
پس از انتخاب محصول یا محصولات مورد نظر در وب سایت ، این موارد به سبد خریدتان اضافه می شود که پس از ورود به سبد خرید باید اطلاعات مربوط به ارسال را به طور دقیق پر کنید. مواردی همچون نام و نام خانوادگی گیرنده،آدرس کامل،شماره تماس،کدپستی و… که باید پر شود.در قسمت آدرس کامل لطفا حتما حتما پلاک منزلتان را بنویسید که به هنگام تحویل مامور اداره پست برای پستچی نیاز هست.در آخر از شما خواهشمندیم که تمامی موارد مربوطه را به صورت دقیق و کامل پر کنید و در صورت پر کردن اطلاعات ناقص و غلط عواقب ناشی از آن کاملا به عهده خریدار می باشد.
آیا در هنگامی که پرداخت اینترنتی نا موفق بود و سفارشم ثبت نشد ولی مبلغ از حسابم کم شد چکار کنم؟
بعضی وقت ها ممکن هست در هنگام پرداخت به دلایل قطعی اینترنت، اختلال در شبکه بانکی ویا… ، پرداخت ناموفقی انجام گیرد و مبلغ از حسابتان برداشت شود که در اینصورت خود بانک مشکل را برطرف کرده و نهایت تا 72ساعت مبلغ به حساب شما بر گشت داده می شود.در صورت حل نشدن مشکل پس از 72 ساعت لطفا با بانک حسابی که پرداخت اینترنتی انجام داده اید تماس بگیرید تا مشکل درست شود.
سفارشم کی به اداره پست تحویل می گردد؟
در اکثر حالت ها 1 روز کاری(1 الی 2 روز)بعد از انجام پرداخت توسط مشتری ،سفارش مشتری تحویل اداره پست می شود.
سفارش ها در روز های کاری ارسال می گردد و روزهای جمعه و تعطیلات به علت تعطیلی اداری شرکت پست قابل ارسال نیست و مشتریانی که روز های تعطیل اقدام به پرداخت وجه از طریق درگاه می کنند در اولین روز کاری بعد ازتعطیلی،سفارش مشتری ارسال می گردد.
سفارشم کی به دستم می رسد؟
پس از خرید و انجام پرداخت و پس از ارسال شدن از طریق اداره پست،سفارش مشتری توسط تیم پست در اولین فرصت به دستتان خواهد رسید.
سفارشات مشتریانی که در مرکز استان ها و مرکز شهرستان و شهر ها و روستا های پر جمعیت و نزدیک به شهر هستند اغلب زودتر می رسند.سفارش مشتریانی که در روستاها و مناطق دور افتاده و کم جمعیت و کم رفت آمد می باشند معمولا کمی دیر تر می رسند.
سفارشات مشتری ها معمولا 3الی 7 روزه بسته به محل سکونت تحویل می گردد.
در چه صورتی اگر مرسوله شما به دستتان نرسید پیگیری کنید؟
اگر از زمان ارسال مرسوله شما 10 روز و یا بیشتر گذشته باشد و مرسوله تحویل نگردیده باشد حتما پیگیر آن باشید.برای پیگیری به شماره شرکت پست زنگ بزنید و کد رهگیری رو برای آنها اعلام کنید تا آنها به شما اعلام کنند مرسولتان در کجاست تا بروید تحویل بگیرید.
پس از پیگیری از سایت پست هم به نتیجه نرسیدم و محصولم به دستم نرسید؟
به شماره مدیر درسروش یا ایتا پیام بدید(لطفا فقط در یکی از این دو تا پیام رسان پیام بدید) و کد رهگیری و عکس از صفحه سفارش و شماره سفارش را برای مدیر بفرستید تا پیگیر آن شویم.
کالایی را خریداری کرده ام.چجوری پیگیر کالا باشم و روش حمل آن چگونه هست؟
مشتری گرامی در خریداری هرگونه کالایی از ایلکان شاپ،مرسوله شما به چند طریق ممکن است توسط فروشگاه ما ارسال شود;روش اول اداره پست که در صورت ارسال از این روش کد رهگیری یا بارکد مرسوله در قسمت پیشخوان حساب کاربری شما در قسمت سفارشات و این سفارشی که داده اید کدرهگیری در آن قسمت قرار داده می شود.بنابر این با کد رهگیری پیگیر مرسوله خود در سایت tracking.post.ir باشید(90درصد حالت ها ارسال از طریق اداره پست انجام می شود وپیگیر آن از طریق اداره پست باشید.).روش دوم ارسال از طریق تیپاکس هست که در صورت ارسال از آن در قسمت سفارش ها به شما اعلام خواهد شد که ارسال از طریق تیپاکس بوده است و پیگیر آن در سایت تیپاکس باشد.روش سوم ارسال از طریق شرکت باربری یا اتوبوس و… هست که اگر قرار بر ارسال با روش سوم شد مدیر سایت با شما هماهنگ خواهد کرد و عکس بارنامه را به شما ارسال خواهد کرد.
آیا 95درصد ارسال ها از طریق اداره پست انجام می شود؟
بله ، 95درصد حالت ها ارسال از طریق شرکت ملی پست انجام می گردد.در صورتی که حجم کالای خریداری شده بالا باشد و قابل قبول اداره پست نباشد (محصول با ابعاد بیشتر از 1متر و بالای 20 کیلوگرم) فروشگاه ما ارسال را از طریق تیپاکس،باربری ،اتوبوس و… برای شما انجام خواهد داد.درصورت ارسال به غیر از پست با شما هماهنگی لازم انجام خواهد شد.در صورت خرید چندین محصول از سایت نگران نباشید که اگر حجم بسته بالا هم باشد سعی میشود محصولات در دو یا چند کارتون مجزا بسته بندی و تحویل اداره پست شود تا مشتریان بتوانند در اکثر نقاط کشور از شرکت پست محصول را در نزدیک ترین مکان دریافت کنند.به طور مثال کالایی مثل فرش های بزرگ قابل قبول اداره پست نمی باشد و این محصول نمی تواند از طریق اداره پست حمل شودو باید با سایر روش ها حمل شود.اما اگر یک مشتری در سبد خرید خود 40کیلوگرم خرید انجام داده باشد که همه محصولات خریداری شده حجم مناسب و وزن کمتر از 20کیلوگرم داشته باشند محصول در دو کارتون و ازطریق اداره پست ارسال می گردد.
سعی می شود برای حمل کالا از بهترین روش ارسال شود؟
شرکت ملی پست بیشترین نمایندگی را در کشور دارد و سعی بر این می رود تا ارسالی ها از طریق اداره پست باشد تا مشتری در نزدیک ترین مکان ممکن به محل سکونت خود بسته را دریافت کند به جز کالاهای حجیم و سنگین که خارج از قوانین اداره پست باشد.اما در صورت ارسال به جز اداره پست با هماهنگی مشتری کالا به نزدیک ترین نمایندگی از محل مشتری ارسال می گردد.
هزینه ارسال محصول شامل چند قسمت می باشد؟
هزینه ارسال شامل دو قسمت کرایه حمل و هزینه بسته بندی می باشد.کرایه حمل خود به دو قسمت تقسیم می شود که اولی کرایه حمل تا نمایندگی اداره پست(از فروشگاه ایلکان شاپ تا اداره پست شهر آق قلا) و دومی کرایه حمل از اداره پست تا مقصد گیرنده هست(بسته به حجم و وزن بسته متفاوت است.نکته مهم اینکه روی کرایه حمل پست 9درصد مالیات بر ارزش افزوده توسط خود اداره پست از ما گرفته می شود اما روی بسته برچسبی که زده می شود فقط کرایه پست را نوشته است و این کار برای مشتری غلط انداز است. مثلا روی بسته محصول زده شده کرایه پست 100هزار تومان اما در هنگام ارسال بسته در اداره پست از ما 109هزار تومان کارت میکشند).هزینه بسته بندی شامل هزینه کارتون،هزینه چسب،پلاستیک حبابدار(برای موارد شکستنی) و… می باشد که به مواردی چون حجم کالا و… بستگی دارد.مثلا کالایی مثل دستمال آشپزخانه خیلی کارتون و یا پاکت کوچک تر (هزینه کارتون بسته به سایز فرق دارد)لازم دارد تا یک پتو یا فلاسک که حجم بیشتر و کارتون گرون تر یا بزرگ تری برای بسته بندی لازم دارد و محصولی مثل فلاسک و… به جز آن لازم به بسته بندی با پلاستیک مخصوص می باشد تا در مسیر دچار شکستگی نشودو چسب پهن بیشتری برای بسته بندی لازم دارد.بنابر این هزینه بسته بندی هر محصول با هم متفاوت هست.به طور مثال یک خورد کن 2لیتری در یک برند و مدل و حجم و وزن تقریبا یکسان که یکی کاسه شیشه ای و دیگری کاسه استیلی دارد هزینه بسته بندی و کرایه متفاوتی دارد.هر دو خورد کن حجم و وزن یکسان با هم دارند اما در بسته بندی،خورد کن کاسه شیشه ای پلاستیک حبابدار و چسب بیشتری برای بسته بندی مصرف کرده و حجم بسته افزایش یافته و کارتون بزرگتر لازم دارد و در نتیجه کرایه خوردکن شیشه ای افزایش پیدا می کند.
خیالتون بابت خرید هر نوع محصولی ازجمله شکستنی و… راحت باشه؟
ایلکان شاپ به شما تضمین می دهد که هرنوع محصولی که در سایت خریداری شود با بسته بندی کاملا اصولی و درست انجام داده شود و هیچ نوع شکستگی در هنگام حمل کالا رخ نخواهد داد.
ایلکان شاپ را در چه شبکه هایی میتوانیم دنبال کنیم؟
شما میتوانید با مراجعه به قسمت پایین سایت ما را در شبکه های اجتماعی از جمله روبیکا،اینستاگرام،تلگرام در پیج و کانال هایی که در این شبکه ها داریم ما را دنبال کنید.
پرداخت از چه طریقی انجام می شود؟
پرداخت از طریق درگاه امن و معتبر زرین پال انجام می شود.
در هنگام پرکردن هرگونه اطلاعات ناقص یا غلط آدرسی و شماره تماس غلط و… برای ارسال مرسوله ،عواقب ناشی از آن به عهده گیرنده است;
مشتریان عزیز در هنگام پرکردن اطلاعات نام و نام خانوادگی و آدرس و شماره تماس و… لطفا بادقت کامل و دقیق آن را پرکنید که اشتباه فرستاده نشود. در صورت پرکردن اطلاعات ناقص و غلط ،عواقب ناشی از پرکردن اطلاعات غلط به هنگام ارسال و تحویل مرسوله به عهده شخص خریدار و گیرنده می باشد. خواهش ما از شما این هست که دقت لازم را داشته باشد.درج پلاک منزل در فرم آدرس برای مامور پست در شهرهای بالای 40هزار نفر جمعیت الزامی است.
مشتریانی که در شهر های بالای40هزار نفر جمعیت ثبت سفارش میکنند باید پلاک منزل را در فرم آدرس پرکنند.در صورت درج نکردن،عواقب برگشت خوردن محصول به عهده خریدار می باشد.
سبد خرید:
پس از اینکه محصول و یا محصولات مورد نظرتان را انتخاب و سبد خریدتان را کامل کردید سفارش شما در لیست بررسی قرار می گیرد و محصولات مورد نظر شما بسته بندی و ارسال می گردد. دوستان لطفا سبدخریدتان را به دقت انتخاب کنید زیرا بلافاصله پس از پرداخت وجه ، سبدخریدتان بسته بندی میگردد و امکان تغییر سبدخرید پس از بسته بندی وجود ندارد. از شما خواهش داریم که پس از اینکه تصمیم شما قطعی شد پرداخت را انجام دهید.در بسته بندی مرسوله شما ، دقیقا همان محصول یا محصولاتی قرار میگیرد که در سبدخریدتان در سایت با نظر خودتان انتخاب کردید.
برای خرید از سایت آیا بهتر است عضو سایت شوم؟
بله،برای دسترسی کامل به سایت،تمامی مراحل خرید و ارسال کالا و آگاهی از کد رهگیری بسته شما، دسترسی به تمامی قسمت های کاربری خود در سایت،ویرایش مشخصات،تغییر رمز عبور و… و همچنین بقیه تنظیمات مربوط به امور مشتریان دسترسی داشته باشید باید در سایت عضو شوید.این امر ثبت نام در سایت به شما کمک می کند که شما از تمامی مراحل خرید کالا آگاهی داشته باشید و برای شما خوب است.پس از عضویت در سایت حتما نام کاربری و رمز عبور را به خاطر داشته باشید.
قوانین حمل و نقل کالا:
در ابتدا به شما اعلام میکنیم که در هنگام حمل و نقل کالا توسط اداره پست در بیش از 97درصد حالت ها آسیب دیدگی رخ نمی دهد.فروشگاه ایلکان شاپ محصول و یا محصولات مورد خریداری شده مشتریان گرامی را بدون هیچ گونه مشکل و آسیب دیدگی با بسته بندی کاملا مناسب تحویل شرکت پست می دهد. مشتری در هنگام تحویل بسته از مامور اداره پست،سلامت فیزیکی کالا و یا هرگونه مغایرت را بررسی کند و در صورت وجود مشکل،از تحویل گرفتن خودداری کنید.تحویل گرفتن بسته از مامور اداره پست به منزله تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.
آیا پس از ثبت سفارش می توانم آن را تغییر دهم و یا لغو کنم؟
خیر ،پس از ثبت سفارش امکان تغییر و لغو آن وجود ندارد. از شما تقاضا داریم پس از بررسی سبد خرید و اطمینان کامل از خرید ، ثبت سفارش را انجام دهید.
آیا امکان ثبت سفارش در روبیکا وجود دارد؟
بله شما می توانید ما را در روبیکا ،تلگرام ، ایتا و اینستاگرام دنبال کنید و در بستر این شبکه ها خرید انجام دهید.
کد رهگیری مرسوله به چه درد می خورد؟
پس از ارسال بسته شما از طریق شرکت پست،کد رهگیری مرسوله به دو طریق در اختیار شما قرار می گیرد.اگر از طریق روبیکا یا شبکه های اجتماعی خرید انجام داده باشید عکس کد رهگیری را مدیر پیج برای شما می فرستد.اگر خریدتان از طریق سایت ایلکان شاپ بوده باشد کدرهگیری در قسمت سفارشات قرار داده می شود.حتما پس از اطلاع از کدرهگیری مرسوله،آن را از سایت شرکت پست پیگیری کرده تا بدانید که بسته شما در چه شهری قرار دارد(همچنین رهگیری مرسوله به شما کمک می کند تا بدانید که بسته کی به دست شما می رسد.).وروزی که بسته شما به شهرتون یا مقصد مورد نظر رسید پیگیر دریافت آن شوید و دریافت بسته را به تاخیر نندازیدو حتما در آن روز در منزل باشید و جای دیگر نروید تا مامور پست بسته را به شما تحویل دهد و در صورت برگشت زدن مرسوله به دلایل نبودن گیرنده در منزل،سهل انگاری و یا امتناع گیرنده از دریافت بسته و نرفتن و پیگیر دریافت آن نشدن و… همه به عهده شخص خریدار و گیرنده می باشد و مسئولیت تمامی خسارات مادی برگشت زده شدن و ارسال دوباره به عهده گیرنده می باشد و ایلکان شاپ مسئولیتی از این بابت را نمی پذیرد.